☆•°∴ ♡12 ♣ Whispery♡.•°☆

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Do Your Best...Live a Good Life~♥
Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, June 15, 2010

7th day diet

I hate Malaysia law to draw girls to participate national service,

whats the points..???!!!

Girls are not strong enough to protect the country,

somemore it is so insecure to stay in the camp...

So many people faced serious or bad matter inside the camp,

who dare go~????!!!!!

I got three big strong brothers,

but I am so unlucky to get the draw.

Ishhhhhhh...

I can't exempt in this period...

but Malaysia memang boleh~= =

don't want to catch thieves, but catch his residents and force them to do such fucking annoying stupid stuff~>"<

Hate it...

MAX~!!!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------

7th day diet

3,000 rope skipping half an hour ogawa shaping 300 ride on sky.

4 slices bread (margarine + blackcurrant jam)

small small rice + vege + egg + meat

****************not in the mood*******************

*G9*

2 comments:

♥ Miki Jing ♥ said...

ㄟ你怎麼現在才中?是之前沒去的關係嗎?我2年前2008年也是去當過,actually對女生來說真的很吃力,尤其是不喜歡戶外運動的人(我)我也不喜歡人多+馬來人+印度人+陌生的地方.如果不喜歡做激烈運動去的時候可以跟他們說你有哮喘,就可以拿一張pass,如果有激烈運動還是步操太久可以跟他們說你很辛苦就可以在旁邊休息.
喔還有,貴重的東西都千萬不要帶去電話帶老牙的,護膚品找便宜+好用的就可以了(除了防曬)不然很多xx人會偷東西.
然後防曬一定要擦很厚很搞,不然真的黑很快很快...
其實3個月說長不長說短不短,到最後的時候還是會有感觸的
努力混掉這3個月八~~~加油!!
當初我是哭到要生要死哪種給我家人帶進去....

Chelsea's Blog said...

我以前postpone了然后又一直不理他~以为可以逃过一劫~~接过他又寄来~~我也是觉得快点去做~~弄到现在我本来要找工什么的都被耽误了~~我也是不喜欢户外活动~而且真的自由自在惯了~~真的很担心在里面会把我困死><~~~我觉得我应该也是会哭着进去~~~嗨~~~~T.T~~~~希望一切顺顺利利~~最重要是希望我的营干净点~~~很怕皮肤敏感~~><

Post a Comment